maandag 5 november 2007

Mijn stage


Ik loop nu stage op de BSO de Zevenbergen. Het is een erg leuke stage plaats. Ze laten je vrij in met alles. Ze zeggen wanner je het fout doet maar ook wanneer je het goed doet. Er is daar altijd een goede sfeer, erg gezellig daar. Als stagaire leer je daar erg veel. Je hebt 2 heel verschillende leidsters wat het daar erg leuk maakt. Ze hebben twee verschillende soorten stylen hoe ze met de kinderen omgaan. (Ja iedereen is anders he) Maar door goede overleg is het weer een geheel. Ze geven je ook het gevoel dat je er bij hoort. Want gelijk op de tweede stage dag moest ik al kinderen van school ophalen alleen. Ik vond dat toen best wel eng maar ook gelijk erg leuk om te doen. Kortom ik ben erg blij dat ik op deze stage adres zit. Het is er erg gezellig en de kinderen zijn erg lief.

Geen opmerkingen: