maandag 19 november 2007

Tweede evaluatie stage

9 november was het de grote dag. De dag dat ik een evaluatie gesprek heb gehad. ik was er wel erg zeneuwachtig voor. Dit had eigenlijk niet gehoeven achteraf, maarja dat is altijd zo he. Mijn begeleidster van school kwam bij mij op de stage. We gingen samen zitten aan de tafel (begeleidster van school, stage en ik). Ik moest met het gesprek beginnen. Het totale gesprek heeft ongeveer wel een uur geduurd. En nog moesten we er mee ophouden want mijn begeleidster van school had ergens ander ook nog een afspraak dus vandaar. In het begin verliep het gesprek een beetje stroef maar later verliep het erg goed. We hebben ons aan een bepaalde punten gehouden waar het gesprek moest overgaan. Bijvoorbeeld mijn inzet, enz. Ik ben erg blij met het gesprek. Ik weet nu waar ik nog aan moet werken en wat al goed gaat. Ik ben ook erg blij met het gesprek omdat ik een VOLDOENDE heb gekregen.

Geen opmerkingen: